ورود|ثبت نام
معرفی کامل انواع ادمین اینستاگرام+شروع ادمینی از صفر

معرفی کامل انواع ادمین اینستاگرام+شروع ادمینی از صفر

سینا فرحی
دوشنبه 2 بهمن 1402

معرفی کامل انواع ادمین اینستاگرام+شروع ادمینی از صفر

شاید سوال خیلی ها این باشد که چگونه بدون اینکه مجبور باشیم ساعت 8 صبح به سختی از خواب بیدار شویم و سرکار برویم، در همان خانه کسب درآمد داشته باشیم.

دقیقا در این مقاله قرار است به همین موضوع اشاره کنیم که معنی ادمین در اینستاگرام چیست؟ یا اصلا چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

و کار ادمین چیست؟ از همه مهم تر با انواع ادمین اینستاگرام آشنا خواهیم شد، و به این موضوع اشاره خواهیم کرد که حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است و آیا این شغل از لحاظ مالی به صرفه است یا خیر.

 پس حتما تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا درباره‌ی تمامی این موارد صحبت کنیم.

ادمین اینستاگرام کیست؟

شاید با خود فکر کنید که اینستاگرام فضای ساده ای است که نیاز به هزینه کردن برای رشد ندارد. اما در قدم اول این موضوع را باید بدانید که طبق منابع معتبر فقط 80 میلیون کاربر ایرانی در فضای اینستاگرام درحال فعالیت هستند و این به معنای یک کسب و کار به وسعت کل کشور ایران است، پس مطمئن باشید که می‌توانید با ایجاد یک آنلاین شاپ یا یک پیج خدماتی در اینستاگرام از یک مغازه پرفروش محلی حضوری درآمد چندین برابری داشته باشید.

ادمین اینستاگرام همان فردی است که مدیریت کل پیج را با روش های متفاوت برعهده می‌گیرد که عبارتند از: تولید محتوا، تحلیل و آنالیز پیج، حفظ امنیت پیج و ... که به ارتقاء و رشد پیج کمک می‌کند.

و در ادامه خواهیم گفت که دمه مسیحایی به پیج های مرده وظیفه کدام یک از انواع ادمین اینستاگرام است؟

حال در ادامه درباره‌ی انواع ادمین اینستاگرام صحبت خواهیم کرد

انواع ادمین اینستاگرام

حال ممکن است که ادمین های اینستاگرام در حوضه های مختلف این اپلیکیشن فعالیت کنند که آن ها را نام خواهیم برد و در ادامه تمامی آن ها را توضیح خواهیم داد.

انواع ادمین اینستاگرام عبارتند از:

·      ادمین تولید محتوا

·       ادمین تبلیغات

·       ادمین مدیر

·      ادمین بلاگر پیج

·      ادمین پاسخگوی پیج

·      ادمین مشاور و برنامه ریز

·      ادمین تعامل پیج

ادمین بلاگر پیج کیست؟

یکی از انواع ادمین اینستاگرام که می‌توان آن را یک ارائه دهنده خوب دانست. ادمین بلاگر پیج فردی است که جنس محصول یا خدمات شما را به خوبی می‌شناسد، برای ارائه و معرفی محصولات و خدمات به مخاطبان سرزنده و شاداب است.

شاید قبلا داشتن ادمین پیج اینستاگرام یک مزیت رقابتی به حساب می‌آمد اما امروزه یکی از نیاز های اساسی هر پیجی است که می‌تواند میزان رشد هر پیجی را بسیار زیاد کند.

ادمین بلاگر روبروی دوربین ظاهر میشود و با مخاطب به گفتگو می‌پردازد. که با این ترفند و معرفی محصول جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام افزایش پیدا میکند.

ادمین مجری اینستاگرام کیست؟

میدانیم که یکی ازمهمترین راه های جذب مخاطب، جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام است. راه های متفاوتی برای جلب اعتماد است ظاهر شدن روبروی دوربین و چشم مخاطب می‌باشد.

اگر نمی‌خواهید که خودتان این وظیفه را برعهده بگیرید ‌می‌توانید آن را به یک ادمین مجری بسپارید.

ادمین تولید محتوا اینستاگرام چه وظیفه‌ای دارد؟

یک ادمین تولید محتوا اینستاگرام حتما باید روی تمامی نرم افزار های ادیت مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند یک محتوای خام و اولیه را به ویدیوی تدوین شده تبدیل کند.

البته این حوزه سطح بندی می‌شود و حقوق ادمین تولید محتوا بستگی به مهارت هایی که دارد خواهد بود.

حال در ادامه به مهمترین وظایف ادمین تولید کننده محتوا اشاره خواهیم کرد:

1.   تسلط بر مهارت عکاسی از محصول، پرتره و ...

2.   مهارت ادیت و ویرایش عکس ها

3.   مهارت فیلم‌برداری

4.   مهارت تدوین حرفه ای ویدیو ها

5.   تحقیق و برنامه ریزی برای محتوا

6.   توانایی ساختن استراتژی و نقشه راه محتوایی

7.   تحلیل و آنالیز عملکرد پیج

8.   مهارت آنالیز رقبا و ایجاد مزیت رقابتی

ادمین تبلیغات اینستاگرام

در نظر بگیرید که شما یک آنلاین شاپ لباس مردانه دارید، آیا سپردن تبلیغات به بلاگری که بیش‌تر مخاطب های هدف آن را خانم ها تشکیل میدهند کار درستی است؟

اینجاست که حضور یک ادمین تبلیغات حرفه‌ای و باتجربه الزامی است. یک ادمین تبلیغات با تمامی تعرفه های تبلیغاتی آشناست و با شناخت کاملی که از محصول شما دارد می‌تواند با سپردن تبلیغات درست، فروش محصول شما را چند برابر کند.

در ادامه با مهارت های الزامی یک ادمین تبلیغات اینستاگرام آشنا خواهیم شد:

1.   برنامه ریزی تعداد، نوع و تنوع تبلیغات

2.   مذاکره برای قراداد های تبلیغاتی

3.   بررسی طرح های مختلف

4.   جمع آوری و سازماندهی کردن اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی.

5.   طراحی کمپین های تبلیغاتی مناسب با هدف راه اندازی بیزنس و کسب و کار

ادمین مدیر اینستاگرام

فکر کنید که با یک تور گردشگری در حال سفر هستید. یک تور همواره سرپرستی دارد که یک استراتژی و نقشه برای کل سفر چیده است.

دقیقا ادمین مدیر اینستاگرام هم وظایف سنگین و متنوعی را بر عهده دارد. حال این وظایف می‌تواند بر عهده یک نفر باشد یا بین یک تیم تقسیم بندی شود. برای مثال ادمین مدیر اینستاگرام باید همواره مراقب این باشد که پیج به هیچ عنوان اکشن بلاک نشود.

هدف اصلی ادمین مدیر ارائه راهکار، پی‌‎ریزی استراتژی و ارائه راهکارها جهت ارتقای پیچ است. از وظایف اصلی است که باید پست و استوری را منتشر کند، آنالیز کند و حواسش به برقراری امنیت پیج ایسنتاگرام باشد، مثل برقراری کد دومرحله ای پیج که یک روش سریع، آسان و امن هست که دیگر پیج شما نیازی به برقرارکنندگان امنیت اینستاگرام نداشته باشد.

ادمین تعامل اینستاگرام چه نقشی دارد؟

ادمین تعامل اینستاگرام، فردی است که اصول تعامل در اینستاگرام را میداند و مخاطب را تشویق به تعامل در پیج می‌کند و با افزایش نرخ ER  (نرخ افرادی که با محتوای شما تعامل ) در پیچ باعث می‌شود که ریل ها شانس بالاتری در ورود به اکسپلور داشته باشند. یک ادمین تعامل روش‌های افزایش تعامل کاربران در استوری اینستاگرام را می‌شناسد و سعی می‌کند که با تکنیک های مختلف، نرخ تعامل پیج را بالا ببرد.

او یکی از انواع ادمین اینستاگرام است که می‌داند تعامل اصولی چیست و با تعامل با هشتگ ها، گذاشتن کامنت، لایک کردن، ری‌اکت به استوری ها باعث می‌شود که مخاطب هدف، پیج شما را راحت‌تر پیدا کند. مواردی که ذکر کردیم از وظایف ادمین تعامل اینستاگرام است.

ادمین پاسخگوی پیج

یکی از انواع ادمین اینستاگرام که وظیفه‌ی او پاسخگویی به دایرکت ها، کامنت ها و هر عملی که در تعامل با مخاطب یا فالوور خلاصه شود، می‌باشد.

ایجاد تعامل با مخاطب این سیگانال را به الگوریتم اینستاگرام که پیج شما برای مخاطبان مطلوب است و درصد ورود به اکسپلور را برای شما افزایش خواهد داد.

جمع‌بندی

در این مقاله به انواع ادمین اینستاگرام اشاره کردیم و از صفر تا صد ادمینی برای فردی که تازه می‌خواهد شروع کند، بحث کردیم.

ادمینی پیج های اینستاگرامی یکی از شغل ها با درآمد مناسب است به این صورت حقوق یک ادمین با مهارت متوسط به 15 میلیون تومان هم می‌رسد.

مقالات مرتبط

نظرات (7) نظر جدید

5

نمره ی مقاله
محمد مهدی فرجی

محمد مهدی فرجی

شنبه 25 فروردین 1403

چقدر جالب بود فکر نمی کردم انقدر راحت درباره ادمینی اطلاعات پیدا کنم ممنون از شما و سایت خوبتون😍

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

ممنون از نظرتون، لطف دارید🙏

فرید میرزایی

فرید میرزایی

شنبه 25 فروردین 1403

میشه یکبار دیگه انواع ادمین اینستاگرام رو به صورت کلی توضیح بدید و حقوق یک ادمین تولید محتوا رو به من بگید😁

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

سلام ممنونم از نظرتون بله حتما انواع ادمین اینستاگرام عبارتند از: ادمین تولید محتوا، ادمین مجری، ادمین بلاگر پیج، ادمین مدیر، ادمین تعامل، ادمین تبلیغات، ادمین پاسخگوی پیج و صد البته حقوق ادمین تولید محتوا کاملا بستگی به مهارت هایی که شما دارید خواهد بود. مثلا اینکه شما چقدر در کار با نرم افزار های ادیت مهارت دارید و چه ایده های نابی می‌‎توانید پیشنهاد بدهید

زهرا فرجی

زهرا فرجی

سه شنبه 21 فروردین 1403

واقعا تعاريف فوق العاده اي بود راجع به ادميني، و اينکه ادميني شکلهاي مختلف داره،ممنون از اطلاعات کاملتون🙏

زهرا فرجی

زهرا فرجی

سه شنبه 21 فروردین 1403

لطف میکنید یک توضیح بدید برام که معنای ادمین در اینستاگرام چیست؟🙏

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

ممنون از نظرتون بله حتما صد در صد میدانید که جذب مخاطب در یک پیج به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثلا بدانید که چگونه با مخاطب تعامل کنید، چگونه پیج را مدیریت کنید یا اصلا چگونه یک تولید محتوای درجه یک داشته باشید. شما میتوانید تمامی این مسئولیت ها را به افرادی بسپارید که به تمامی این زمینه ها تسلط داشته باشد این همان معنای ادمین در اینستاگرام است.

دنیا کاظمی

دنیا کاظمی

سه شنبه 21 فروردین 1403

چقدر جالب واقعا نمیدونستم تعامل در استوری اینستاگرام انقدر میتونه تاثیر گذار باشه .

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

ممنونم ❤

سمیه  تقوی

سمیه تقوی

سه شنبه 21 فروردین 1403

من الان با مفهومکامل تعامل در اینستاگرام آشنا شدم و تسلط کامل دارم روی نحوه تعامل در اینستاگرام....ممنون از مقاله خوبتون

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

ممنونم از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید❤

ثبت نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای سینا فرحی محفوظ است