ورود|ثبت نام
به چه کسی بلاگر میگویند؟

به چه کسی بلاگر میگویند؟

سینا فرحی
شنبه 15 آبان 1400

معنی بلاگر چیست؟


واژه و کلمه بلاگ یک کلمه انگلیسی مخفف شده از کلمه وبلاگ است.

بلاگر ،به معنی وبلاگ نویس است یعنی کسی که یک مجله اینترنتی یا بلاگ را مدیریت می کند و در آن مطلب مینویسد اما به مرور زمان معنای واژه بلاگر تغییراتی را به همراه داشته است.


بلاگر کیست؟


امروزه برخی تصور می کنند کسانی که تعداد فالوور بالایی داشته باشند و محتوای زیادی را تولید کنند بلاگر هستند و می توانند یکی از پر درآمد ترین شغل ها را داشته باشند، این تصور کاملا اشتباه است و بلاگر به شخصی گفته می شود که با هوش و مهارت بسیارقوی توانسته با مخاطبین ارتباط خوبی برقرارکند و به شهرت و محبوبیت برسد و در نهایت توانسته است بر روی ذهن، انتخاب و عقاید مخاطبین تأثیر گذار باشد.

به طور کلی بلاگر،کسی است که برای تعداد زیادی از مخاطبین الگو باشد، برای مثال اگر بلاگری از طعم غذای یک رستوران تعریف و تمجید کرده یا اصطلاحا راضی بوده است، مخاطبین و فالوور ها برایشان جذاب است که حتما به رستورانی که بلاگر مورد علاقه شان رفته است مراجعه کنند و طعم غذای آن رستوران را بچشند.


شروع بلاگری


اگر شما شخصی هستید که می خواهید حرفه بلاگری را شروع کنید باید قبل از انجام هر کاری بدانید که به چه موضوعی علاقه زیادی دارید و می توانید در آن حوزه تولید محتوای جذابی داشته باشید، پس پیشنهاد ما برای شما که می خواهید بلاگری را شروع کنید این است که :

 ۱-هدف و نوع بلاگری خود را مشخص کنید.

۲-اطلاعات مربوط به حوزه فعالیت را استخراج کنید.

۳-مشخص کنید‌ که مخاطبین هدف شما چند ساله هستند.

۴-دغدغه های مخاطبین هدفتان را بشناسید.

۵-مشخص کنید که چگونه به حل مشکلات مخاطبین کنم خواهید کرد.


شما برای شروع بلاگری باید عناوین مطرح شده را در نظر بگیرید و این به این دلیل است که شما به صورت بهینه تولید محتوا کنید و تأثیر گذاری بیشتری داشته باشید وعلاوه بر آن زمان و انرژی خود را برای افرادی که شاید هرگز از محتویات شما لذت نبردند به هدر ندهید.

همچنین شما برای شروع بلاگری، اگر از قبل استراتژی مشخص شده ای داشته باشید وبدانید که نیاز و دغدغه مخاطبین در حال حاضر چه چیزهایی هستند، راحت تر می توانید محتوا تولید کنید وسریع تر به هدفتان برسید.


جمع بندی و سخن آخر


بلاگر، به شخصی گفته‌ می شود که در حوزه مشخصی صاحب نظر استت و حرفی برای گفتن دارد و انتخاب و عقایدش می تواند بر روی عقاید مخاطب تأثیر گذار باشد.

اگر شما به دنبال راهی برای شروع بلاگری هستید، باید حتما هدف حود را و حوزه کاری خود را مشخص کنید و طبق هدفی که دارید تولید محتوای جذابی داشته باشید، اگر شما بتوانید در این مسیر به دغدغه مخاطبینتان توجه کنید و آنها را برطرف کنید موفقیت بیشتری نصیبتان خواهد شد.



اگر به بلاگری علاقه دارید و میخواهید از طریق بلاگری کسب درامد کنید و یک بلاگر مطرح شوید حتما وارد لینک دوره بلاگرشو شوید و با سرفصل ها و دروس بلاگری و همچنین تجربه سایر بلاگر ها مثل نگین عابدزاده،یاسین فامیلی، مهتالیش، حسن امیری ،محمد امین کریمپور و..... برای بالا بردن کیفیت تولید محتوای خودد استفاده کنید


مقالات مرتبط

نظرات (0) نظر جدید

50

نمره ی مقاله

ثبت نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای سینا فرحی محفوظ است