ورود|ثبت نام
ادمین اینستاگرام کیست؟

ادمین اینستاگرام کیست؟

سینا فرحی
چهار شنبه 12 آبان 1400


ادمین ،یک اصلاح پر کاربرد در انواع فضاهای مجازی است و مخفف واژه انگلیسی(administrator) می باشد و به معنای مدیر یا گرداننده است.


ادمین اینستاگرام


ادمین اینستاگرام ،به شخصی گفته می شود که وظیفه و مسئولیت اداره و گرداندن یک صفحه کسب و کار را در اینستاگرام برعهده دارد.

ادمین اینستاگرام برای اینکه در کار و حرفه ی خودش موفق شود باید اطلاعات و دانش اینستاگرامی بسیار بالایی داشته باشد چون تمام اطلاعات و عملکرد های ادمین بر روی میزان فروش،جذب مخاطب و نرخ تعامل پیج تأثیرگذار است، پس بنابراین شغل ادمینی اصلا کار راحت و ساده ای نیست و به تمرکز زیادی نیاز دارد و در کنار سختی های مزایایی هم دارد با آنها آشنا می شویم.


مزایای شغل ادمینی


۱-کسب درآمد زیاد با ادمینی اینستاگرام


میزان درآمد شما از ادمین شدن در اینستاگرام بستگی به میزان فعالیت شما در این فضا و دانش شما راجع به پلتفرم اینستاگرام دارد،هرچقدر اطلاعات و دانش اینستاگرامی شما بالاتر باشد و به وظایف خود بهتر عمل کنید مسلما درآمد شما از ادمینی بیشتر خواهد بود.


۲-امکان دورکاری


یکی از ویژگی های شغل ادمینی،امکان دورکاری است و افراد در هر نقطه ای که زندگی می کنند می توانند به کارشان رسیدگی داشته باشند، البته میزان دورکاری به توافق صاحب کسب و کار و ادمین دارد.


۳-افزایش توانایی


شما به عنوان ادمین اینستاگرام زمانی که فعالیت هدفمند و رو به رشدی در اینستاگرام داشته باشید،به تدریج می توانید مدیریت پیج ها و صفحه های کسب و کاری زیادی را برعهده بگیرید و توانایی خود را افزایش دهید.


۴-افزایش دانش و اطلاعات


شما به واسطه شغل ادمینی که دارید،باید همیشه در حال یادگیری باشید، برای مثال : اگر اینستاگرام آپدیت جدیدی داشته باشد،شما با بررسی آپدیت جدید به اطلاعات و دانش اینستاگرامی خود می افزایید و به این ترتیب همیشه در حال رشد و یادگیری هستید.


جمع بندی و سخن اخر


ادمین اینستاگرام ،به طور کلی شخصی است ک مدیریت و رسیدگی به یک یا چند صفحه کسب و کار را برعهده دارد و شغل ادمینی مزیت هایی برای ما دارد و از لحاظ کسب درآمد دلخواه و افزایش دانش و اطلاعاتمان و روابط قوی با افراد می تواند حائز اهمیت باشد و در دنیای امروز هرچقد توانایی های بیشتری در زمینه ادمینی داشته باشیم قطعا درآمد بیشتری خواهیم داشت



برای اطلاع از وظایف یک ادمین و همچنین اطلاع از نحوه مدیریت یک صفحه به عنوان ادمین میتوانید با وارد شدن به لینک دوره ادمین شو از سرفصل های این دوره اطلاع پیدا کرده و تجربه مدیریت و راه اندازی یک صفحه را پیدا کنید

مقالات مرتبط

نظرات (0) نظر جدید

50

نمره ی مقاله

ثبت نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای سینا فرحی محفوظ است