ورود|ثبت نام
جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام حتی با فالوور کم+10 روش آسان-سینا فرحی

جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام حتی با فالوور کم+10 روش آسان-سینا فرحی

سینا فرحی
شنبه 7 بهمن 1402

جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام یکی از معضلات خیلی بزرگ برای آنلاین شاپ ها و پیج های خدماتی است، مخصوصا برای فروشگاه هایی که به تازگی پیج خود را تاسیس کرده اند چون خیلی مخاطبان به دلیل کلاه برداری پیح های اینستاگرامی در مقابل خرید در فضای مجازی کمی گارد دارند.

پس باید چه کرد؟ در این مقاله تیم ما قصد دارد که 10 روش آسان و تضمینی برای جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام را به شما آموزش دهد.

این نکات می‌توانند برای شما یک مزیت رقابتی فوق العاده ایجاد کنند و هم درصد فروش محصول یا خدمات شما تا حد زیادی افزایش دهند.

روش های جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام

در ادامه نکات آسان اما بسیار مهمی خواهیم گفت که به فروش شما در اینستاگرام کمک شایانی خواهد کرد حتی اگر یک پیج آنلاین شاپی تازه تاسیس داشته باشید:

1-    ارائه محتوای ارزشمند و آموزشی:

یکی از راه های حیاتی برای کسب اعتماد مشتری ارائه محتوای آموزشی ارزشمند است. شما می‌توانید با انتشار مطالب آموزشی، تکنیک های مفید و محتوای جذاب، پیج خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای مشتری قرار دهید.

2-    صداقت و شفافیت در حیطه کاری:

روراست بودن و شفاف بود در روابط تجاری یک اصل اساسی و ارزشمند است. با به اشتراک گذاری داستان های پشت پرده اتفاقات داخل پیچ باعث می‌شود که هم برای مخاطب جذاب باشد و هم پیج اینستاگرامی شما از یکنواختی خارج شود.

3-    پاسخگویی به نظرات و کامنت ها:

پاسخ دادن به نظرات و کامنت های مشتریان یک راهکار ساده و بسیار کاربردی برای جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام است. جواب دادن به کامنت ها باعث آن میشود که مخاطب حس با ارزش بودن پیدا کند و در نهایت از یک مخاطب معمولی تبدیل به یک مشتری وفادار شود.

4-    استفاده از پیشنهادات و انتقادات مشتریان:

از کامنت های منفی به نفع خود و جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام استفاده کنید! بله درست شنیدید هیچ مخاطبی از یک پیج انتظار ندارد کامنت های منفی استفاده کند. پس این یک فرصت مناسب است تا شما انتقاد های مخاطبین خود را در استوری‌هایتان به نمایش بگذارید و حتی از آن ها بابت نظراتشان تشکر کنید.

البته این را هم در نظر داشته باشید که همیشه از انتقادها استفاده نکنید، بلکه از نظرات مثبت هم در پیج خود استفاده کنید.

5-    بلاگری محصول:

شاید قبل ها بلاگری محصول به عنوان یک مزیت رقابتی برای آنلاین شاپ های اینستاگرامی بود اما در حال حاظر، از باید های جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام است.

شما با نشان دادن چهره‌ی خود و ویدیو گرفتن از نحوه‌ی پرزنت محصول خود می‌توانید یک اعتماد سازی بی‌نظیر برای مشتری کنید تا درصد خرید مخاطب از پیج شما چندین و چند برابر شود.

پس این موضوع را در نظر بگیرید که به هیچ عنوان فقط عکس محصولتان را در پیج خود آپلود نکنید چون شبیه 90 درصد پیج ها خواهید شد و هیچ مزیت رقابتی نخواهید داشت.

6-    اهمیت هایلایت رضایت مشتری و کاور هایلایت رضایت مشتری:

این سوال را همیشه از خود بپرسید! که چرا باید مخاطبی که وارد پیچ من شده از من خرید کند. دقیقا این سوال شما را کمک میکند تا به این فکر بیافتید که یک مزیت رقابتی ایجاد کنید. حال آن مزیت رقابتی بی‌نظیر که به شما اعتماد سازی در اینستاگرام کمک می‌کند چیست؟

هایلایت رضایت مشتری همان کلید موفقیت شماست! شما باید از دایرکت هایی که مشتریان راضی برای شما ارسال میکنند استفاده کنید. آن ها را استوری کنید و در آخر در هایلایت های خود به اسم رضایت مشتری آپلود کنید. شاید باور نکیند اما همین روش آسان باعث میشود که اعتماد مخاطب نسبت به شما بیشتر شود.

حتما به این موضوع دقت کنید که کاور هایلایت رضایت مشتری باید از تم رنگی مناسب و جذاب تشکیل شده باشد.

7-    استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات هدفمند:

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش های مهم و حیاتی بازاریابی و جذب اعتماد مخاطب است. زیرا مخاطب های وفادار بلاگر هدف به واسطه تبلیغ آن بلاگر وارد پیچ شما شده و از خدمات شما خرید می‌کنند.

حال به نظر شما هر تبلیغ را به هر اینفلوئنسر میتوان سپرد؟

جواب این سوال منفی است. چرا؟ چون با توجه به حیطه کاری بلاگر باید تبلیغ داده شده هم مرتبط باشد تا یک تبلیغ ثمر بخش داشته باشیم و به فروش محصول یا خدمات ما ختم شود.

برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در حوزه اینستاگرام، شما میتوانید با بلاگر مورد نظر تماس بگیرید و با آن ها درباره‌ همکاری و تبلیغات پیج خود بحث کنید.

8-    استفاده از تصاویر با کیفیت برای جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام:

تصور کنید یک پیج دارای بهترین اجناس بازار است. اما محتوای پیج آن شامل عکس های بی‌کیفیت و بک گراند با تم رنگی اشتباه است.

نگاه کنید، حتی صحبت کردن درباره‌ی این موضوع دلسرد کننده است. پس همیشه سعی کنید از یک دوربین باکیفیت و یک بک گراند زیبا برای پرزنت محصول خود استفاده کنید.

9-    ویترین پیج جذاب و گیرا:

فرض کنید که در یک خیابان پرتعدد برای خرید محصول مورد نظر خود در حال گشت و گذار هستید. هنگام قدم زدن متوجه مغازه ای میشوید که چینش محصول هایش نامرتب و نامنظم است. صد در صد احتمال خرید شما از آن مغازه صفر است حتی اگر بهترین محصول را برای ارائه داشته باشد.

حال برای شما این ویترین جذاب استوری ها، بیوگرافی، هایلایت ها و سه تا پست آخر شما خواهد بود.

10-  استفاده از استوری های تعاملی برای جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام:

استفاده از استوری های تعاملی برای جلب نظر و بازخورد مشتریان، می‌تواند به شما کمک کند تا اعتماد مشتریان را تا حد قابل توجهی افزایش دهد

این تعامل با مخاطبان حس خوبی را در آن ها ایجاد می‌کند تا اعتماد آن ها جلب شود.

جمع بندی

جلب اعتماد مشتری یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که خیلی از آنلاین شاپ ها و پیج های خدماتی با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند در این مقاله آموختیم که چگونه با 10 تا از تکنیک های اعتماد سازی آسان اما اساسی و مهم اعتماد مخاطبین را جلب کنیم و آن ها را وادار به خرید یا استفاده از خدمات یا محصولات خود کنیم.

اگر مطلب دیگری هم هست که شما طبق تجارب خود بدست آوردید خیلی خوشحال خواهیم شد که با ما در بخش کامنت ها درمیان بگذارید.

مقالات مرتبط

نظرات (7) نظر جدید

5

نمره ی مقاله
محدثه دربندي

محدثه دربندي

سه شنبه 10 بهمن 1402

چه قدر کاربردی یعنی با همین کارا میشه اعتماد سازی انجام داد😍

رویا یکتا

رویا یکتا

یکشنبه 8 بهمن 1402

سلام خیلی ممنونم از مقاله خوبتون و اینکه من هم اشتباه داشتم تو تبلیغ و فکر نمیکردم مهم باشه که با چه کسی تبلیغ برم هایلایت رضایت مشتری رو هم نمیدونستم انقدر مهمه باز هم از شما و تیم خوبتون تشکر میکنم

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

سلام خواهش میکنم نظر لطفتونه دقیقا هایلایت رضایت مشتری یکی از مهمترین فاکتورهای جلب اعتماد برای مخاطبین شماست.

عسل رجایی نژاد

عسل رجایی نژاد

یکشنبه 8 بهمن 1402

واقعا چقدر نکات مهم و ارزشمندی ذکر کردین که اصلا بهشون توجه نکردم و قطعا باعث افزایش چند برابری فروش هر پیجی میشه ممنون از اینکه وقت گذاشتین

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

ممنونم از لطفتون

عرشیا صالحی

عرشیا صالحی

یکشنبه 8 بهمن 1402

خیلی جالب بود فکر نمیکردم جلب اعتماد مشتری انقدر جزئیات داشته باشه و مراحلشم اینقدر راحت باشه

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

ممنون از کامنتتون بله اعتماد سازی در اینستاگرام یکی از اصل های به شدت مهم است که در انتها به فروش محصول یا استفاده از خدمات ما ختم میشود.

علیرضا عرفانی

علیرضا عرفانی

یکشنبه 8 بهمن 1402

به نظر شما چه جملاتی برای جلب اعتماد مشتری مناسبه و باعث میشه محصول ما به فروش ختم بشه؟!

SinaFarahi

#آموزش

پاسخ شما

سلام خیلی ممنون از نظری که گذاشتید. در وهله اول شما باید شنوده خوبی باشید و درد مخاطب را کامل درک کنید و در ادامه با جملاتی مثل: نظر خودتان چیست؟ تصمیم این موضوع با شماست یا مثلا با خرید این کالا این مزیت ها را به دست می‌آورید. از این جملات جذب مشتری در اینستاگرام استفاده کنید تا تاثیر بی‌نظیر آن را روی فروش خود ببینید!

محمد مهدی فرجی

محمد مهدی فرجی

شنبه 7 بهمن 1402

چه جالب نمیدونستم که هایلایت رضایت مشتری انقدر مهمه برای جلب اعتماد ممنون از مطالب مفیدی که قرار میدید😍❤️

امیرحسین رفاقتی

امیرحسین رفاقتی

شنبه 7 بهمن 1402

خیلی خوب بود ممنون از مقاله خوبتون

ثبت نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای سینا فرحی محفوظ است